Dagens fråga

Publicerat: 2010-08-15 12:20:44
hej babbbbbbies. Jag sitter och kollar på Hogan knows best weekend break.
Jag somnade rätt tidigt igår. Eller, tidigt och tidigt. Det beror på hur man ser det, men gemfört med alla andra dagar så var det rätt tidigt. Jag skulle gissa på att det var vid halv 2, 2 nånting. Och så vaknade jag vid 9, men jag orkade inte gå upp ur sängen, så jag kollade bloggen och lite så. Stängde av filmen jag hade kollat på innan jag somnade, drog ur sladdar och så.. Sen somnade jag om. Sen vaknade jag vid tio i elva ungefär av att pappa höll på att fixa dörren till matförrådet (eller bunkern, som vi säger) så då var det bara att gå upp.

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, men det lär märkas snart. Är sugen på att åka in till stan och shoooooppaaaa, jag vill ha nya kläder.. Men ja, får väl se hur det blir med det.

Jag har inte så mycket mer att säga.. Eller jo, jag har gjort en ny kategori som heter dagens fråga.
Och det är väl rätt uppenbart, men det är ialf så att jag ställer en fråga och vill att så många som möjligt svarar :)

Så dagens fråga är varför läser just du min blogg? Skulle va kul att veta. Och eftersom jag faktiskt vet att folk läser min blogg så måste det ju finnas en anledning. ;) Ni behöver inte skriva namn om ni inte vill :)

Men nu ska jag rulla, höhööhöh. Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Ida

för att veta vad du gör om dagarna stalker


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback