förkyld ):

Publicerat: 2010-08-24 21:03:19
helloooee. sitter och kollar på ekonomidebatten med en kopp varm oboy och fryser. är förkyld, skulle inte förvåna mej om jag har feber imorgon. men jag tänker gå till skolan ialf, o: stört.. Men jag får ju nästan skylla mej själv om jag går i shorts när det är spöregn och kallt? hm.. jaja. jag fattar ingenting av det jag kollar på, och det intresserar mej inte ett piss, men jag kollar ialf haha. Men jag kan berätta lite om dagen ialf.

Jag vaknade vid kvart över fem ungefär, käkade frukost vid sex. Fixade mej och gick till skolan.
Första lektionen hade vi so tror jag, vi gjorde inte så mycket. skrev frågor till en text som handlade om grekland, f.kr. typ? haha. sen var det svenska eller nåt, hade ett till "prov". (jag kanske inte sa det förut?) Eller, det är väl inte prov, men svenska test eller något. sen var det lunch, och sen rast och håltimme. så satt i skolan i ca två timmar, för jag orkade inte gå hem haha. Sen matte, och sen fick vi sluta. Elevens val var inställt, så fick sluta tidigare.

Vid 6 var jag på någon knä kurs, eller vad det nu va? Och nu sitter jag här, ska nog gå och lägga mej snart. Så kanske jag lyckas somna tidigt ikväll.

Bloggar kanske imorgon bitti eller något, annars hörs vi när jag slutar. Kommer förmodligen inte kunna va med på träningen imorgon heller. fuck.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback