Fotbollens dag & iron dagen

Publicerat: 2010-08-14 19:30:43
ah hej bloggen, här är jag igen! hoho. Shit, vad jag uppdaterar nu för tiden? Eller..? haha. Nästan varje dag faktiskt. Tummen upp till det! Idag var det ju fotbollens dag, och vi delades in i grupper. Jag hamnade i grupp 7 med: Filip, 01a. Magnusson, 97a. Emil, 02a. Jacob, 99a. Annie, 99a. Gustav, 00a. Amanda, 03a. Tilda, 02a. Jacob, 96a. Fredrik, 96a.Eller, jag är osäker på om han heter fredrik.. Daniel kanske han heter? Fuck.. haha. Vi vann två matcher bara, men en med 70 poäng. haha. När dom minsta gjorde mål räknades det som 15 mål, haha. Så ja, vi kom 5a. Åh jag blir så galen. Mitt ben verkligen förstör för mej. Jag vill verkligen spela, men det går inte ;( Egentligen ska jag vila, men det tänker jag fan inte göra.. Men nu ska jag fixa mej, latero.

Kommentarer
Postat av: Adam

tja! jo jag vet ganska rå haha men ändå bra.

Ja jag hade han men han slutade där jag dansar så inte längre haha! :P


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback