its been a night of clarity

Publicerat: 2010-08-28 10:07:47
helluue.  just nu sitter jag i min säng och käkar frukost. Ska väl sätta på en film eller något,
jag vaknade ungefär kvart över nio av att solen lös in i mitt rum. Det verkar faktiskt som att det kommer bli jävligt nice väder idag, men det lär ju hinna ändras..

Igår var det ju Fredag, och plugget var väl okej. Sista lektionen var hemkunskap och vi fick göra scones och smoothie, typ. Sen gjorde jag inte så speciellt mycket. Gick över till Emma, stackarn är sjuk och kunde inte följa med på sin klassresa. Sen käkade familjen och kusinerna, moster, morbror och josse hos mormor och morfar. Efter maten stack vi (ella josse jag) där ifrån och upp till affärn. Och där var vi ungefär till 12. Och fyfaaaaan vad kallt det va! Det var ju vinter fan, haha. Det hände inte så mycket, men det var ialf roligare än vad det hade vart att va hemma. Fick skjuts (stvaning?) hem av Jocke, sötnos.

Idag kommer jag förmodligen bli medtvingad till östhammar och jag kommer förmodligen ruttna sönder.
Gud vad jag älskar att spendera mina lördagar i östhammar!!!!! Det är fan helt dött, jämfört med östhammar är björklinge typ stockholm.

men, jag ska inte klaga. Tänk på barnen i afrika. eller nåt. Men jag klagar ialf, jag vill inte dit -.-
c u.

Kommentarer
Postat av: jocke

haha (Y)


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback