Om du inte redan var som du var

Publicerat: 2010-08-02 22:51:54
heeeejsan! jag stannade inte kvar i östhammar, utan åkte hem med familjen på söndagen.
jag känner mej helt sjukt sliten, jag gick ju på träningen dåva. Jag kände verkligen hur viktigt det va att jag gick för det var bajs jobbigt (jag har sämst kondition), men satan vad skönt det är efter åt. Det kanske bara är jag som är störd som tycker det. Men jag älskar känslan efter att man har tränat. as gött. man jäjäjä,

emma
sov hos mej igår, as usual. vi kollade på p.s i love u (som jag äääälskar) och festival. Emma har tyå gått och sagt hela tiden att Marc är snygg. fast det är han ju, men ändå. haha. nu sitter hon här igen och spelar gta. det man hör är typ "hihi, vad kul! jag dödar människor! :D" och "Linda, kolla! jag simmar!" haha, sär. :)

btw..
gud vad jag längtar till cupen! kommer bli så jävla kul. i love love love it. det kommer bo ett norskt lag i vår skola, haha :D jag är så sjukt taggad till på fredag. Vi har fått tränings tröjorna också, eller.. några hade redan tror jag från förra året? men anyway. dom är super sköna. men ja, vi hörs.


(jag får spuuuunk! min dator vägrar acceptera att jag försöker ladda ner ett nytt photoshop! min morbror blåste den ju för ett tag sen, och då funkade det inte så det gjorde inget att det försvann. men nu kan jag inte fixa ett nytt, ahhhhh. jaja. bajs.)

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback