CASIO Exilim

Publicerat: 2010-12-25 14:08:25
hejhejhej :D

Precis hemkommen från mediamarkt efter ca en halv mil lång kö.
Fick 1000 kr igår från mormor och morfar så åkte in och köpte en kamera. Gillas!
Har aldrig behövt en förut, eller haft pengar för den delen heller hah, men min mobil har ju lixom 3 megapixlar, kul ..
Så köpte en CASIO Exilim tror jag den heter? 14.1 megapixlar och den är hyfsat bra.

Så ni får bilder senare på det jag fick i julklapp, och sen så kommer det nog bli mycket bilder överhuvudtaget.
Gillaaaaas. Snart ska jag till mormor och morfar igen på rester haha, som varje år.

Vi hörs senare! :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Varu också där??:)

Haha jag och mamma stod i kö i en timma bara för att komma fram till den ävla kärringen i kassan som inte ens kunde läsa:)

Jag köpte mitt fisheye så bilder finns på bloggen om du vill se hur det fungerar:) Kram<3

Postat av: eantonia

svar: haha ja ;D


URL: http://eantonia.blogg.se/ Postat den: 2010-12-26 / 16:46:07
Postat av: emma

gilla (Y)


URL: http://eekmans.blogg.se/ Postat den: 2010-12-26 / 18:38:20

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback