Dag 02 - min familj

Publicerat: 2010-12-19 01:24:13
Vi är 7 stycken i min familj. Min mamma och pappa & mina fyra syskon. :)

Min mamma heter Susanne Thorell Löberg och komer från Uppsala. Hon är 40+ (kommer inte ihåg .. riktigt hehe. Mer än 41, mindre än 47) år gammal och har brunlilaaktigt hår. Egentligen har hon brunt hår, men precis som jag färgar hon håret stup i kvarten. Hon är den mest underbaraste mamman man kan tänka sej. Har hon haft en dålig dag och är sur, då har alla andra i familjen också det. Antar att vi påverkas av varandra. ♥

Min pappa heter Peter Löberg och kommer ifrån Söderhamn (typ?). Han är hela 51 år gammal, men man skulle kunna tro att han var runt 43. När han var ung hade han långt, blont, lockigt hår, men nu är det väldigt kort men fortarande blont tror jag? yä, söt ändå! haha. Han älskar bilar och motorcyklar, och har haft mycket mer än 100 bilar skulle jag tro. Nästan 200 kanske? Det händer att vi går på bilmarknader tillsammans, vilket gillas!♥

Min syster Jessica och är 27 tror jag? (förlåt hah .. :$) Hon har långt hasselnöts färgat hår typ och är jättesöt!
Får ibland höra att vi är lika varandra, dock ser jag inte så stora likheter själv.
Hon har skitbra klädsmak och har alltid sjukt snygga skor! Vi träffas inte så ofta vilket är synd, men jag älskar henne oavsett vad.♥
edit: 26, förlåt! haha.

Min bror
Jimmy är 23 år gammal. Han har asbra musik smak (volbeat förfan! haha), och har brunsvart hår. Han brukar färga en slinga på lite av sidan av huvudet eller hur man ska förklara. Ibland är den blå, ibland röd, ibland blond osv osv.. Han gör asgod kyckling och vi träffas rätt ofta nu förtiden.♥

Min syster Kim är 20 år. Förut hade hon långt, blont hår men nu har han klippt det kort. Vi har typ ingenting gemensamt förutom att vi har samma mamma typ. Nästan. Vi bråkar rätt ofta, men hur mycket vi än bråkar så älskar jag henne.♥

Min bror Oliwer är 15 år och har sandré färgat hår typ? Han är väl den av mina syskon som jag "känner bäst" om man säger så. Inte så konstigt kanske, eftersom vi bott tillsammans sen jag föddes och träffas varje dag. Han har asdålig humor, vilket jag älskar. Kan garva ihjäl mej när jag är med honom. Han är min bror, men ändå som en bästavän. Jag berättar nästan allt för honom, och han är en av dom få personerna jag litar på.♥

Kommer kanske bilder senare, vi får se.
Nu ska jag väl sova, och hoppas på att jag har blivit frisk. Det ända jag hör just nu är typ ipren ipren ipren.
Godnatt!:)

Kommentarer
Postat av: Jess

Älskar dig också! <3 Men jag är bara 26 dammit! :p


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback