En monster om dagen är jätte bra för magen

Publicerat: 2010-12-07 20:41:10
heyo :)

idag har åkte jag in till stan med Ida, dock lite sent? Bussen kom inte förns typ 20 över 5 så blev det inte så länge. Men jag köpte en tröja ialf, inte för att det var så nödvändigt kanske .. Men jag älskar randiga tröjor, och den kostade bara 99 kr så .. hehe. Skulle behöva trosor också, men får väl fixa det nästa gång jag åker in till stan.
Lär ju bli några gånger till, måste ju fixa julklappar och grejer .. herregud. Jag visste inte ens att det var december nästan. Men ja. ;)

Har precis käkat ialf, och kollar på i form med Anna Anka. Måste plugga. Har engelskaprov på fredag, och sen har jag matteprov också tydligen. Härligt. En monster eller RockStar skulle sitta finfint!;)





Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback