Förlåt för att jag inte skrivit ..

Publicerat: 2010-12-30 23:47:19
nej jag bara skoja. Min blogg & jag bestämmer, uppdaterar när jag känner för det! oj, egoistisk .. förlåt.

hej förresten! :)

Idag vaknade jag lite (heheheh) sent och skulle in till stan med Ida så jag han inte blogga något.
Vi gick runt lite, letade efter kläder typ. Käkade på burger king (ingen milkshake! ahmagad :O) och lite så.
Sen tog vi ut pengar och gick till solpalatset. Kände mej så jävla blek .. usch, ska inte sola solarium .. men hatar att va blek .. VILL HA SOMMAR!

Sen gick vi till Emma och snackade lite, tror Inkan och Anders hörde allt men haha .. Inte så hemligt längre kanske?
Och nu har jag bara provat kläder och så .. Fick en kasse med kläder och två par skor av syster. Tack!:D

Köpte en tröja på stan bara, ni kan få se en bild sen. Inte för att den är så märkvärdig direkt ..
Det är en långärmad med ränder, som typ alla andra mina tröjor haha.

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag hittade en lapp på åhléns i Uppsala där det stog din blogg på!


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback