Pepparkakor!

Publicerat: 2010-12-05 11:39:46
hejhejhej :)

Idag är det ju söndag, och konstigt nog känns det rätt okej. För gårdagen var chill (a), och idag blir det bara att baka pepparkakor osv. As nice.

I fredags skulle jag egentligen gått på bio med simone pontus och anton, men killarna hade träningen och skulle inte kunna gå förns 20 i 9, och jag skulle sova hos Emma så det får bli en annan gång.
Jag och simone var på stan en stund, sen åkte jag hem till Emma. Hade det mysigt (gottgottgott) käkade kebabpizza, käkade geishcahsidkjrgtenlfkj .. jag vet inte hur det stavas xd haha. Men ni vet chokladen med rosa papper? hehe.. skit samma.

Sen på morgonen åkte jag och emma med annette till stan och käkade frukost på waynes coffee (tack annette!)
Scones och chailatte, kan man få en bättre start på dagen eller? Skulle inte tro det ialf.
Sen träffade vi Ludde och Joppe, vi drog hem till oss. Vi kollade på Kick Ass, visste inte ens att jag hade den på datorn :s hah.. vi fick mat av Inkan. GOTT.

virrigt inlägg men jag känner mej rätt virrig idag så .. :s men vi hörs!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback