why are you so obsessed with me

Publicerat: 2010-12-23 14:02:51
hey fellas!

Just nu sitter jag ner .. på mitt golv. Om ni ville veta det? jaaa ..
Jag lyssnar på musik och "städar", eller ah jag försöker. Har renbäddat min säng ialf.
Konstigt hur mycket man kan stöka ner genom att bara vara sjuk :O
Det ligger typ halstabletts pappaer överallt, SUUUUUUUUUUUCK. jag svär, överallt.

Kom precis på att det är julafton imorgon .. trevligt trevligt.
Synd att man inte känner samma sak som man gjorde för några år sen.
y
hur ointressant inlägg? fattar inte ens varför jag skriver .. men m.
ni får en låt ialf! Det går typ inte att lägga in från youtube just nu (?), så får väl bli en från spotify istl.

Mariah Carey - Obsessed



Kommentarer
Postat av: eantonia

Ja det blir lätt stökigt när man är sjuk :/


URL: http://eantonia.blogg.se/ Postat den: 2010-12-23 / 21:23:15

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback