FRUULLEEE

Publicerat: 2010-07-06 07:02:12
mja, då är man här igen då. Har ju inget bättre för mej, så varför inte blogga?;)
Har precis ätit frullebulle, och sheeeetans så gott det var! Mackor och apelsin juice, gott gott!
Det låter som att jag är Björklinges största goff.. men det kanske jag är också?

Jag ligger fortfarande i husvagnen och Emma har precis somnat om. Hon pallade väl inte va vaken, och jag förstår henne. Själv kan jag inte sova, och det är ju skönt som tusan.. Några minuter i sex stängde jag av datorn för då bestämde jag mej för att försöka sova. Det tog en stund men sen så tror jag att jag lyckades somna och sov i kanske 10 minuter? Jo, ni förstår att Emmas söta katt Gunnar väkte mej genom att jama så högt han bara kunde utanför husvagnen så någon skulle släppa in honom. Vilken solstråle.

Just nu har jag inte direkt något att göra, så ska väl kolla lite bloggar. Om det är någon med comviq som har mitt nummer kan ju alltid smsa mej, för jag kommer garanterat svara!




Kommentarer
Postat av: Tommyjasmine

I like your website. Good job.


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback