Att betala för att gå på toa är som att betala för att andas

Publicerat: 2010-11-17 20:56:01
hejsan alla bloggläsare! haha, eller vad säger jag? Nu ska jag inte ljuga.. Hej Susanna!;)

Ja, jag var ju på stan idag. Skulle ha tagit samma buss som Emma men hamnade på den som gick precis innan, såklart. Jag köpte present till Emelie, och hade typ ingen fantasi. Plus att jag inte hittade det hon ville ha :(! Men jag köpte något ialf, och det är ju tanken som räknas .. ;)

Jag och Emma träffade Linn ialf. Och dom vill alltid åka hiss i s:t per, och jag hatar deras läskiga hissar.
Och dom åker inte bara en våning, utan typ klickar på alla knappar om och om igen, och där står jag typ livrädd? haha. Och sen åkte vi upp till sista våningen, och fyfan vad läskigt det va. Det var kolsvart och Linn tänkte gå ut men bangade såklart ;) Jag hade aldrig vågat heller så kanske inte ska säga något haha.

Varje dag lär man sej något nytt .. Idag har jag lärt mej varför killar får morgonstånd. Visste ni varför?
om inte
"Morgonstånd eller kisstånd är en form av ofrivillig erektion. Anledningen till morgonståndet hänger ihop med drömmar, dock inte nödvändigtvis sexdrömmar. Man drömmer cirka tre till sex gånger per natt och då slappnar kroppen och svällkropparna i penis av på samma sätt som när man blir sexuellt upphetsad. Det innebär att alla män har erektion varje gång de drömmer! Om man drömmer strax innan uppvaknandet kan erektionen hänga sig kvar."
taget från någon random hemsida

Inte så intressant kanske, men jag visste faktiskt inte det. Kanske kommer en vacker dag i framtiden då jag ska vara glad för att jag vet det här? nja, skeptiskt.

Juste, blev även hotad idag av en kille runt 17, 18? Det är tydligen mitt fel om han får skit för att han inte betalade att gå på toa i s:t per :S Han frågade nämligen mej om det fanns några kameror, och jag sa att jag inte visste och att det va väl bara att hoppa över (jag menar, varför ska man betala för att gå på toa? Det är som att betala för att andas) Och det sista han sa innan han gick in på toan va typ "Det är ditt fel om jag får skit för det här. Kolla på mej! Bra, nu vet jag hur ni ser ut." Med det menar han mej linn och emma, och dom hade inte ens sagt nåt?xd inte för att jag tror att han skulle komma ihåg hur jag ser ut om det nu skulle vara så ;)
Han var ju fett gangster, jätte läskig -.- Snygg mössa hade han ialf! Den var lila!:love:

Blev ett jätte långt inlägg känner jag, men vi hörs kanske lite senare ;)


Kommentarer
Postat av: susanna

haha, den va bra! men det är väl klart jag läser din blogg :D


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback