Bloggar jag följer!

Publicerat: 2010-11-25 22:07:46


- Anton Kouba, en supersöt kille från Kristinehamn. Och som ni ser på bilden, 15 år och lever som
öppet homosexuell. Läser hans blogg för att jag älskar sättet han skriver på, och för att han värkar ha en så mysig personlighet! haha :D Klicka här för att komma till hans blogg!


kommer lägga upp en blogg jag följer lite då och då, just för att "dela med mej" av bra bloggar ..
och för att fylla ut bloggen lite ;) hm, måste ändra min header också .. Kan ju inte ha en header bild
på Christpher Rahlenfeldt.. xd Det är nästan som att Kissie skulle ha en bild på Paow.
Eller ja, skillnaden är väl att båda deras bloggar är kända .. ;d

Men måste fixa lite bilder först, har typ inga? Saknar dessutom sjukt mycket att ha photoshop ..
men ja, ska väl gå och lägga mej snart, och hoppas på att jag lyckas somna. :)

Godnatt!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback