Farsdag! (y)

Publicerat: 2010-11-14 10:14:37
hejhejhej

Idag är det ju farsdag, som ni säkert vet (i hope ;)) så pappa fick lite frukost av mej och Oliwer och så. Vi ska även bjuda honom på bio, och han ska få se Cornelis för han ville tydligen se den haha, morfar ska få samma sak av mamma och moster så förmodligen kommer både min familj, bertilssons och mormor&morfar se den tillsammans. Mys ;)

tjae, nu är han ute och går och när han kommer tillbaka så blir det nog min tur. Får sällskap av mamma också.
Jag vill att fotbollen ska börja nuuuuuuuuuuuu. Jag vill träna! Jag känner mej så äcklig nu när jag inte tränar :s Men jag hatar att träna ensam, mycket roligare att träna med laget. Och jag längtar som fan till gothia!

Och ja, det regnade ju i fredags och så har det regnat idag också (om det inte fortfarande gör det?) så förmodligen är snön borta imorgon. Synd.. och slask är nog något av det värsta som finns. uuuusch.

men vi hörs kanske senare, ska väl byta om och lite så. Tror det blir middag hos mormor ikväll, chill!:D


haha juste, min mamma är lite retard har jag märkt.. koversiation vid frukosten (runt 9.00, AHMAGAD! jag va vaken då :o)

pappa
: Jag tror jag ställer in den fina frukosten ni gjort i kylskåpet, jag tror jag vill äta efter att jag varit ute och gått.
mamma: ah, eller så tar Linda mjölken och så tar jag mackorna så fixar du nytt när du kommer tillbaka.
jag: men han kan ju lika gärna ställa in den i kylskåpet?:S
mamma: ja men om vi tar hans nu, så gör han ny sen. Eller, så ställer han in den i kylskåpet bara!:D
jag: men det var ju det vi sa?
mamma: ......... men jag är också trött?! :O

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback