Figge tigger mat ;(

Publicerat: 2010-11-05 12:27:56
hejsan mina små undersåtar, eller nej.. så ska jag inte säga. jag vet inte ens vad det betyder! hahaha.

jag vaknade för ca en och en halv timme sen av att Emmy ringde, chill. Annars hade jag nog inte vaknat haha.
Och ja, jag behöver ju inte känna mej ensam när jag äter ialf. Så fort jag kom in i vardagsrummet med min frukost så är han där, GOJA! Han tigger mat hela tiden ;( haha. Men han är så sööööööt! (när han inte är ful villsäga) haha, nej men han kan vara så extremt dryg. Kaxig är han också! :o mot mej och oliwer ialf.

kvällen ska spenderas med b-rudsen, emelie emmy amanda. fett chill! Vi sover hos amanda också, nicenice.
Vi ska kolla på film och så, det var skit länge sen vi träffades! (om man inte räknad med skolan)

bloggar kanske senare, vi får se. vi ses när vi hörs!;)

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback