Kvällens (20/11): the 70's

Publicerat: 2010-11-20 17:08:25


hejhejhej
sov hos Emelie igår med evelina aon ronja klara emmy och amanda.
det var sjukt kul. Vi kollade på från andra sidan, den var bra. Aon var typ hela tiden rädd för att
den "mekaniska flickan" skulle komma haha.

ikväll blir det middag hos Sofie, chill. Det är dessutom 70-tals tema, haha och vad ska jag säga?
Jag försökte ju ialf ;)

Köpte tightsen/strumpbyxorna idag, och köpte samtidigt ett nytt värmeskydd till håret.
Köpte ett från syoss den här gången, och en spray! Min förra var från studio line och var en kräm.
Gillades inte så mk, men den luktade gott haha. Men den här var superbra, ialf för mitt hår. :)

men ska kila, måste fortsätta fixa mej lite. Vi hörs! Trevlig helg förresten ;)

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback