Let's go all the way tonight

Publicerat: 2010-11-15 16:59:17
men tjena fan, hejhejhej, höhö jaja mmmmmmm.

jag är med Emma just nu, hon spelar gta och tror att hon är jätte bra. men det är ju tanken som räknas, eller hur?
Skolan var väl okej, segt bara att sluta 3. + att vi har typ miljoner so lektioner på måndagar. eller ah, två..

och ja, har inte direkt något att säga.
haha, Simone trodde att solen och månen var samma sak.. någon som lyssnar noga på genomgångarna där ;)
ska jag va ärlig så lyssnar inte jag heller så bra, men det lär man väl veta? haha, knasunge!

men vi hörs antar jag, HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: emma

men jag äger ju!


URL: http://eekmans.blogg.se/ Postat den: 2010-11-16 / 19:21:39

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback