The sims 2 syndrom?

Publicerat: 2010-11-02 18:45:33
hejhej :)

förlåt för att jag typ inte uppdaterar så goodie goodie nu, men jag oooorkar inte.. haha, jag har typ fått en sims syndrom? fanns det inte så finns det nu ialf, jag är nästan beroende.. haha.

idag vaknade jag ialf av att Emma sprang in i mitt rum och ropade SHALASHALASHALA och hoppa runt som en jävla tog i min säng? Jävla tard haha. Men ja, antar att det var bra att jag vaknade, klockan var ju typ halv 2.. vet ni varför jag vakna så sent? för att jag spela sims hela natten, precis som dagen innan haha. Jag gick typ och la mej när jag hörde att mamma och pappa gick upp, bra.. jätte bra.

Sen så har vi väl inte gjort någonting. Nu kollar jag på jerry springer (tard-show) och ska snart göra som emma, spela sims haha.. sorgligt dethära. ;) Men ja, ni får en hetbild som tröst.


lite komiskt dethära, om ni fattar? eller ni kanske är lite tard precis som jag? det står ju
it's Time to see KYBOE! Bigger is better. hehe, ehm.. Kyboe är typ ett klockmärke... det var ju, kul.. hehe, eller.. ja.

nu ska jag käka, hööööörs.


Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback