Tisdag redan?:o

Publicerat: 2010-11-16 15:49:24
hejsan :)

Tisdag idag igen då, veckorna går så sjukt fort nu! Nästan jobbigt fort, om det nu går?
Känns som jag snart är 40 haha. Nej men, har märkt att jag har börjat få ålderskris!
HELT SJUKT.

Jag menar, jag är 13 år men det känns som att jag kommer vara 20 imorgon.
De flesta av mina kompisar längtar till att fylla 18, få gå ut skolan, ta studenten, få börja dricka osv.
Alltså visst, det gör väl jag också. Men ändå, det är hemskt. Mina syslingar som det känns som att dom föddes för typ tre fyra år sen har redan börjat 2an! Men ja, orkar inte tänka på det nu.. jag blir bara irriterad haha.

Idag är det ju tisdag, vilket betyder att jag har elevensval vilket jag inte tycker om.
Men idag var det faktiskt rätt okej, vi fick göra typ "band" och i min grupp så är det Issa, Philip och Tobias, och jag såklart.. ;) Och vi ska spela just the way you are by Bruno Mars höhö. Jag kör bas, Philip gitarr, Issa och Tobbe spelar typ piano. Hoppas det blir bra.

Nu kollar jag på top model, och ska snart käka något och därefter plugga lite. Vet inte riktigt vad jag har för läxor och så, men tror jag vet haha. En bit på vägen ialf ;) Tog med mej lite olika mappar haha, men tror det är NO, tyska och SO. Om ni ville veta det alltså ;)

seey00.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback