har lite så kallat ångest!

Publicerat: 2010-10-24 01:53:35
Eller, ångest har jag väl inte.. men ändå.
Jag vill verkligen köpa en cross moppe, men sen är det frågan om det är värt det. Jag vill ju verkligen,
men då måste jag ju spara också, och jag kommer aldrig kunna hålla mej ifrån att köpa kläder osv.
Och jag kommer ju ändå inte få köra på vägen eller nånting förens jag är 15, och då kommer jag förmodligen få Oliwers baotian. Men sen kan jag ju köra ialf, och skita i att jag inte får. Största problemet är nog att övertala pappa, haha. Så länge jag har pengar får jag ju köpa en, men kommer säkert inte få köra :o

Hur hade ni gjort? Låta bli att shoppa osv. (ialf mindre än vanligt) och kanske lyckas få ihop pengar till en cross moppe innom loppet av år, eller att vänta tills jag är 15 och få en scooter ( :( ) gratis?


- en fett schnygg derbi senda xtreme R50! Grymt snygga, synd bara att dom är så jävla dyra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men köp bara en yamaha aerox eller en slider :D

Postat av: cp

KÖP EN MED SM DÄCK FÖRFAN.

Derbi's Cross Extreme är så groteskt fula med stänkskärmen fram.

Den behövs inte ens då det inte skvätter så mycket med crossdäck.


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback