hejhejhejhejhej

Publicerat: 2010-10-30 16:02:03
hejhejhejhejhejhejhej massor av hej. :)

ska snart gå över till Emma, eller så kanske jag får rulla.. vem vet? Det känns så ialf haha.
Har dränkt "mina sorger" över mitt hår osv. med godis och tranbärs juice SÅ JÄVLA GOTT. haha, har liteee ont i magen nudåva ;>

Vet att det var värsta "det är så synd om mej" inlägget innan eller nåt, men det är inte så jag mena ialf. My problems är ingenting jämfört med andras, och inte fan jag jag gå runt och deppa NÄR DET LUKTAR BULLAR I HELA KÖKET! Lovelyyyy. Plus att mitt rum luktar massa god killparfym, vilket gillas starkt.

ikväll kommer bror och hans sambo karin och ska fira mamma. härligt härligt.
men ja, hejdååååååååååååååååååå. ;)

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback