Jag älskar & hatar.

Publicerat: 2010-10-04 21:53:47
Jag älskar
.. att sitta brevid Anton och Filip på tyskan.
.. att få långa varma kramar av dom som betyder mest.
.. att få kramar överhuvudtaget!
.. att jag har folk i min närhet som visar att dom bryr sej.
.. min nya klass!
.. när jag får gulliga sms av speciella personer.

Jag hatar
.. att jag är sällskaps sjuk.
.. att jag inte orkar med skolan, just nu.
.. att jag har sånna jävla humörsvängningar.
.. att jag inte har tillräckligt mycket pengar för att köpa upp hela gränby.
.. att du ignorerar mej.
.. att du inte verkar bry dej längre.

Hej igen
, lovade att jag skulle skriva ett kapitel i svenskan till Mattias, så nu har jag gjort det.. Snäll som jag är, he-he. Och just nu har tråkigt som vanligt, kan inte sluta tänka på helgen. Jag längtar så sjukt jävla mycket tills på fredag, varför vet jag inte men det känns som att något bra kommer hända då.  Förhoppningsvis har jag brunt hår då, och det känns jävligt bra. Imorgon blir det ialf stan med Issa en stund, och jag SKA köpa hårfärg.

nu ska jag kolla min facebook, sen gå upp och kolla på tv plus dricka pepsi maxi trots att jag inte tycker det är gott. Sen ska jag sova, tror jag dör snart. Mitt huvud kommer typ sprängas.
hej med er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har din mamma gett dig tillåtelse att färga det än då?


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback