ointressant, men läs ialf. nolifers

Publicerat: 2010-10-03 10:44:26
helloe :] vaknade vid 9 någon gång av att emma gick hem. Jag sa aldrig det igår, men Emma och Ida sov här. Först var vi hos Ida och kollade på film, sen drog vi ut en stund. Sen hem till mej. Vi kollade på the grudge, eller.. Jag kollade på the grudge. Emma och Ida somnade på en gång. Kul.

Jag har sett den filmen typ tuusen gånger, den har varit lika dålig varje gång - men den här gången, bara för att jag kollade ensam, var jag rädd. Haha xd tjae, snart ska jag klä på mej, äta frukost, borsta tänderna och sen drar jag över till Emma. Familjen ska på innebandy match tydligen, så vi får se vad som händer idag. Jag ska ialf inte med.

Kanske drar in till stan en snabbis, eller så blir det väl att gå upp till hemköp. Men det är ju ungefär samma sak? Björklinges centrum. Är det ens värt att kalla centrum? Jag ska ialf köpa hårfärg, sen får jag se om jag färgar det eller inte. Jag får ju inte, det vet jag. Men jag kanske lyckas övertala mamma? Eller så gör jag det utan att fråga. Vi får se, jag kommer väl inte våga det ;s haha.

men ja, nu ska jag käka. hoppas denna jävla huvudvärk som jag ständigt har går bort -.- jag har alltid ont i huvudet på morgonen och kvällen. Jätte stört.

juste, jag och Emma har bytt mobil för idag (och igår) så om jag frågar vem det är vet ni varför. tjingeling.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback