Olle Ahlnäs, dagens räddare.. typ.

Publicerat: 2010-10-25 21:51:28
goddag goddag goddag.

hm, inga kommentarer i förra inlägget ser jag. alltså, bryr ni er inte om vad jag skriver? lär ju vara så. och tror inte att det inte är någon av mina läsare som inte har en blogg! Är det så farligt att kommentera?

aja, dagen har varit lite seg som vanligt. men susanna och keesia var ju där! stort plus, älskar dom!
sen så hade vi Kalle (eller calle?) på svenskan, hoho. han är så gosigosinosi! hahaha. nej men ärligt,
så myyyyyysig! :D

har varit med emma idag också, och ja.. hon köpte den ny fantan wildberries eller vad en heter, den är typ mörklila? Men vad händer? Vi sitter i typ en kvart och försöker få upp den, MEN KORKJ*VELN SATT JU FAST!
Sen kom olle och robin & olle blev dagens saver! TACK OLLE.

nu ska jag fortsätta plugga, prov på fredag. vi hörs! ;)


Kommentarer
Postat av: susanna

älskar dig med alida :) puuuussssss på dej <3


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback