Remember me

Publicerat: 2010-10-30 00:29:44
hejhejhej

kom precis hem från ida, jag ida och emma har kollat på film.. Remember me kollade vi på.
Emma och jag hade inte sett den förut, Emma började störtböla men jag fattade ingenting förns i slutet när jag fick berättat för mej vad som hade hänt.. Då började jag gråta, haha.

Men den var ialf bra, och jag rekomenderar den ;] Det är bara så jobbigt, när jag ser sånna filmer. Jag börjar alltid tänka, speciellt på saker som jag bestämt mej för att inte tänka på. Sånt som får mej att må dåligt, som får mej att vilja dra mej undan.. Jag hatar kärlek, och jag hatar att den är så jävla underbar. Att du är så jävla underbar. När jag vill se dej, då är du inte där. Då är du helt borta. Men när jag minst av allt vill se dej, då är du där med ditt jävla leende och dina ögon och hela du är där. Frustrerande.. Jag orkar inte...

Men jag orkar inte det här heller, så vi hörs.. Imorgon förmodligen. Eller idag rättare sagt, ska köpa present till mamma. Hon fyller åt på söndag. :) puss.



Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback