ska tona håret!:]

Publicerat: 2010-10-28 19:03:50
hejsanhejsan

okej, nu bloggar jag även fast jag borde plugga.. ovanligt? nej.
jag kollar på vänner också, chillchillchill. Har en papegoja som sitter bakom mej också, hoppas han inte äter upp mej eller något. haha, nej då. ingen risk, han har precis fått pannkaka ;)

jag var faktiskt snäll och fixade middagen idag. gjorde pannkaka, visste inte att jag kunde det? haha. blev rätt gott ialf. Sen så har jag klippt mej också, eller rättare sagt min frisör har klippt mej. Fick även en toning med mej hem, så om mamma inte hjälper mej ikväll så blir det imorgon och då blir mitt hår chokladbrunt, äntligen!:D

ahja, måste plugga nu ialf. eller rättare sagt försöka förstå vad dom menar? prov imorgon dåva, och jag fattar ingenting ;s hääärligt. men vi hörs, :)

hihi, kul att syster läser min blogg :) älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Gauteandrea

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback