The way your eyes just blaze through me

Publicerat: 2010-10-16 23:46:24
HEJ ALLA SÖTA SMÅ KALASPUFFISAR!

åh, jag är så glad! Jag vet inte varför, men jag är glad. Har varit überglad ända sen i tisdags och det är så himla skönt! Jag tror nog alla behöver få vara ledsna ibland, för att sen kunna komma till baka på samma spår.
Det är så skööööönt! Ikväll har jag ialf träffat "de vanliga". Sigge, Marcus, Rikard, Sikkan, Ella, Josse mfl.
Dom hade fixat en brasa när jag ella och josse kom dit, as skönt! För det var grymt kallt ute.
Bara det att mina svarta byxor blev smutsiga av all aska, och min nytvättade tröja luktar brasrök!
MUMS! hehe. Men sen blev det jättekallt och då gick jag ella och josse hem till ella och drack oboy och te.
mysigt!:D

Jag var ju i gimo tidigare idag? Hela gimos fjortisgang var där! haha.
Hittade två hoodtröjor jag ville ha, och massa coola t-shirts, men hade bara 100 spänn med mej så köpte inget.
Sen blev det ju gränby, köpte ett par adidas skor. Typ blåa och vita. Jävligt sköna faktiskt.
Orginal pris var ca 1 100 kr, men dom var nedsatta till 350. Kaaap!:D

Nu sitter jag och käkar godis, snackar med folk på msn och kollar på världens brott. Helt sjuka grejer folk har gjort! massa mord och grejer. Juste, är även inne på en hemsida som säljer linser. Kanske ska beställa någon av dessa till halloween ;)



vilka tycker ni?

yäyä, puss på er!:D



Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback