Vill ha!

Publicerat: 2010-10-01 23:22:52
Usch, är så sjuuuuukt himla sugen på att inför skaffa lite nya kläder. Dock har jag nästan inga pengar? Allt tar ju slut på engång. Snart får man ju ialf månadspengen så då blir man ca 300 kr rikare. [jag vill ha mitt barnbidrag!]
Har kollat lite sidor så tänkte ni kunde få se lite av det som önskas ;] gud vad snäll jag är, och jäklar vad med bilder det blir.


Leggings i märket Dr Denim, från junkyard. 399 kr.


Leggings i märket Dr Denim, från junkyard. 399 kr.


Leggings i märket Dr Denim, från junkyard. 399 kr.
Vet inte riktigt om jag skulle passa i dessa direkt, men dom var snygga ialf.


tshirt från ginatricot. 99 kr.


Hoodtröja i märket nikita, från junkyard. 899 kr.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback