får väl nöja mej med..

Publicerat: 2010-09-13 20:37:33
.. åtta kommentarer då.

hej förresten! vad tycker ni om min nya header?;) öhöhööhöh.
typ lika som den andra, men ah.

sitter och lyssnar på musik, duschat för en liten stund sen. dagen har varit rätt seg,
och så var det träning. var verkligen inte på humör.. men det är väl bara att bita ihop.

alltså, förlåt om jag har vart helt knäpp idag, men jag har haft värsta pms.. så ja, nu vet ni kanske varför mitt humör har lekt berg och dal bana hela dan? Det är så sjukt störande.. ena sekunden är man glad, och nästa vill man bara skjuta sej i huvet.

men jäjäjäjäjä, puss på er.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback