I Think it means I love you

Publicerat: 2010-09-15 20:10:16
Men åh, skrev värsta texten men råka klicka på nåt så allt försvann! åhhhh, vad jobbigt.

ialf, in dag har varit rätt seg. Först var jag ju i skolan, har bara haft dryga lektioner. Tror jag? haha ;p
Sen när vi slutade orkade jag inte gå hem, som vanligt.. Så stannade kvar en stund med Emelie Patrik Felix och Persén typ. Och ja, Sebbe en liten stund. Eller nej, kan säga Sebbe.. För mej heter han Djärv. :o

Sen stack jag hem, lämna mina grejer och sen träffade jag Jocke. Inte för att vi gjorde något direkt, men idag har mitt humör verkligen varit på botten. Pallar fan ingenting.. Men har saknat honom drymt mycket ialf, (bara satt du vet. ;) tjae, har ju märkt att du verkar läsa min blogg ibland ;)

Sen var jag med Emma en stund, stack ner till träningen, skrev på något papper, och stack hem. Mådde inge bra, så behövde inte va med. Emma och jag fixade middag, drog ner till badet och satt och käka på en av bryggorna.. och ja, det va kallt. dags att börja använda vinterjacka snart fan, hah. Pluggade historia, och sen drog vi hem. och nu sitter jag och ska försöka läsa lite mer i historia boken, och sen duscha.

Fan
, mitt smink är typ slut.. sadface. måste till stan snart! Och juste, är det någon av mina sööööööta kompisar som har en mysig tjocktröja att låna ut till mej ?:D skulle va jätte gulligt. då får ni låna av mej (y) kan till och med låna ut min playboy tröja.. kanske.


Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback