Jag älskar fotboll, nananana

Publicerat: 2010-09-20 21:03:26
tjingeling! kom hem för någon timma sen, (eller två.. eller? shit the same) rätt segt. var kallt, men fyfan vad jag äääälskar fotboll! jag är lite smådryg sådär, men ni lär ju hålla med om att det fotboll är jävligt nice?

Det började ialf en ny tjej i laget idag, Julia hette hon va? Söt var hon, och faktiskt jäkligt bra!
Efter träningen hade vi typ möte i tigerburen eller fan det heter, vi snackade om hur det kommer bli nästa år och så.

Gothia blir det förmodligen, huuuuur nice?! Så jävla gött. Tänk, fotboll + liseberg + aaaaas heta italienare (eller, heta killar över huvudtaget ;)! kan det bli bättre? Och sen kommer det vara minst en träning i veckan i början av januari, hoppas det blir fler! Jag kommer ialf försöka hålla igång hela vintern så man är go och fräsh inför gothia osv.

jag har ialf bestämt mej, jag ska satsa! fotboll är nästan det ända som får mej glad nu för tiden, och jag verkligen älskar det. är jävligt glad för att jag började igen! Så i vinter blir det att träna träna träna, och i sommar .. då jäääävlar!

snart blir det duschen, sen käka, därefter blir det att fortsätta plugga (duktig som jag är!) och sen kallar sängen.
puss på er.



tjingeling! kom hem för någon timma sen, (eller två.. eller? shit the same) rätt segt. var kallt, men fyfan vad jag äääälskar fotboll! jag är lite smådryg sådär, men ni lär ju hålla med om att det fotboll är jävligt nice?

Det började ialf en ny tjej i laget idag, Julia hette hon va? Söt var hon, och faktiskt jäkligt bra!
Efter träningen hade vi typ möte i tigerburen eller fan det heter, vi snackade om hur det kommer bli nästa år och så.

Gothia blir det förmodligen, huuuuur nice?! Så jävla gött. Tänk, fotboll + liseberg + aaaaas heta italienare (eller, heta killar över huvudtaget ;)! kan det bli bättre? Och sen kommer det vara minst en träning i veckan i början av januari, hoppas det blir fler! Jag kommer ialf försöka hålla igång hela vintern så man är go och fräsh inför gothia osv.

jag har ialf bestämt mej, jag ska satsa! fotboll är nästan det ända som får mej glad nu för tiden, och jag verkligen älskar det. är jävligt glad för att jag började igen! Så i vinter blir det att träna träna träna, och i sommar .. då jäääävlar!

snart blir det duschen, sen käka, därefter blir det att fortsätta plugga (duktig som jag är!) och sen kallar sängen.
puss på er.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback