Saknar mitt gamla hår!

Publicerat: 2010-09-23 21:37:53
alltså, jag saknar mitt hår ;[

säg ärligt vad ni tycker! ska jag färga det brunt igen, eller inte?
jag behöver hjäääääääälp! puss på er.

observera att detta är sjuuuuuukt gamla bilder! jag är inte fjortis längre! inte på det sättet ialf.
men många verkar ju tycka att jag fortfarande är det.. eller hur var det? tretton och luktar kiss?-.-
konstigt nog tyckte jag inte det då heller. Jag har ju nästan inte smink längre? Nästan.

då:







nu:


hm, inte så bra bild.. men typ den ända jag hittade! man ser ju lite skillnad lixom.

Kommentarer
Postat av: Dagens musikvideo

Välkommen till dagens musikvideo!

Postat av: Emelie

Du ska vara brunett :*(L)


URL: http://emeliefaen.blogg.se/ Postat den: 2010-09-26 / 00:35:42

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback