Hellooooe

Publicerat: 2010-09-05 22:56:40
helloe sötnosar. hihihihihihihihi. det var ett tag sen, ja0.
har inte haft något att skriva om, så jä jä jä.
Sitter och lyssnar på ne-yo,♥ och väntar på att mina byxor ska tvättas klart någon gång.
Ja, jag har blivit så här as cool och lärt mej tvätta. Eller ja, hur man tvättar Ett par jeans ialf.
Och det är ju stek, ett steg närmare hemma fru. I fredags vare match, pallar inte skriva hur det gick.. (vi förlooooorade) och sen sov jag hos Emma.

I lördags var jag i östhammar. Trodde det skulle bli sjuuuukt tråkigt, men var rätt nice faktiskt.
Först käkade jag oliwer mamma pappa mormor morfar maggan och leffe på någon resturang som hette typ gladan? gott vare, även om jag typ orkade mindre än hälften av maten. Sen köpte vi mjukglass på sibyla, gött de.
Sen satt vi och några fler vid en brasa resten av kvällen. Så jävla mysigt, och ibland är det faktiskt inte fel att sitta med ett gäng på 35+, faktiskt ;) haha.

Idag har jag plockat äpplen (tjänade 150 spänn!) och vart med Ella och Josse. mys.





Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback