awesome in th4 h0use!

Publicerat: 2011-04-26 19:00:50
hej hej och ännu mera hej.

som ni kanske ser har jag en ny design {klicka annars på F5}
likes alot! Den är kanske inte den snyggaste, men den får duga.

anledningen till att jag använt en gratis stilmall istl. för att göra en helt egen
är att det inte blev som jag ville så nu får det va såhär.

Det har ju varit påsklov, vilket var supernäiz! grymt skönt.
Om det är någon som bryr sej om vad jag gjorde på lovet så kan ni läsa här :}


Måndag
: Stan, och var med Emma och Maja om jag inte minns helt fel.
Tisdag: Jag gjorde ingenting vad jag vet, hade det grymt tråkigt ialf.
Onsdag: Bio med Emma och Ida, vi såg water for elephants. Grymt bra var den!
Torsdag: Tältade med Emma och Ida :}
Fredag: Var i Stv på "korv-grillning" och träffade en saknad Filip! Middag hos kusinerna och sen ute på byn.
Lördag: Påsk middag hos mormor och morfar.
Söndag: Satte upp studsmattan, solade, käkade middag på Leonardos m. mamma, pappa, oliwer.
Måndag: Var med älsklingen min.

Ja, det var det. Ska försöka uppdatetra mer osv blablabla.
nu ska jag fara iväg på träning, hoppas på gräs idaaag! jallarå, hejdo.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback