and here we go again!

Publicerat: 2011-02-05 23:31:43
HEEEEEEEJ PÅ ER!:D

Nu är jag "här" igen, och har även en ny design as u can see. If u don't, press F5.
alltså jag är såhär sugen på att lägga upp massa bilder, men har fortfarande ingen kamera sladd!
Måste verkligen köpa en ny, hittar den ju inte :s Skumt ..
Ska kolla om pappas passar, fast tror inte den gör det.
Men annars köper jag en ny!

I tisdags sov jag emelie och emmy hos amanda! Det var gryyymt kul.
Vi kollade på skräckfilmer och så, hur mysigt som helst.
Sen på onsdagen fixade vi oss och så, sen gick vi tillsammans till skolan.
Började 3 och slutade 8 .. haha.

Jag älskar er tjejer!


btw, vad tycker ni om den nya designen?:D

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback