Jag har världens bästa syskon!

Publicerat: 2011-02-17 19:49:05

Idag har inte jag gjort något speciellt. Var hemma från skolan,
lyckades bli sjuk. Såklart.
Har typ bara legat i sängen och sovit, eller ah .. jag har ätit också.
Jag gillar mat. Mat är gott.
(om man kan klassa "smak nudlar" som mat)

Min syster var supersnäll och gjorde våfflor till mej!
Jag hatar att vara sjuk, men det är ändå rätt skönt om man inte tänker på hur man mår,
för man blir ju ompysslad och så, men sen när man blir frisk är det lika dant som vanligt hah.

Just nu kollar jag på halv 8 hos mig, och sen ska jag försöka sova tror jag.
PUUUUUUSS (mohaha, nu blir ni också smittade!!!!)

Kommentarer
Postat av: Ella

JAG SKA KÄKA NUDLAR NU!! :D :D :D



P.S. Nu när du har tid över så kan du ju pyssla om mig oxå om du fattar vad jag menar? ;) D.S.


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback