Bad update, I know

Publicerat: 2011-01-19 19:10:35
hejhejhej :)
Har inte uppdaterat något idag, jag vet.
Men har suttit och försökt lära mej en massa i pse.
Fick låna en bok av Evelina där det står en massa saker, skit bra!
Har lärt mej en hel del. Eller lite grann ialf.

Sen så har jag varit ute med Ella, mysigt.
Fast galet kallt. Det var så himla fint nere vid sjön när månen lös på isen!
Dock blev det inte så fina bilder.
Men men.

Snart ska jag käka, pappa kom precis hem. Bara han och jag ikväll.
Sen måste jag plugga till tyska provet också, så jag inte får underkänt.
Fick ett poäng ifrån godkänt på matteprovet, kul.

Men vi hörs!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback