ch1ll ja0

Publicerat: 2011-01-17 00:11:41
hejhejhej. :)
wazzup blog-readers? läget lixom ja0?

at the moment ligger jag i min vackra obäddade säng och tjillar balle.
Vad gör jag vaken egentligen? Väntar på bättre tider eller?
Isåfall får jag nog vänta bra länge.
Jag vill ha sommar nu! Och kläder. Och fler fotbolls shorts, och nya fotbolls skor, och kläder.
Och kläder. Och skor. Och kläder.

åh, tänk er att vakna på morgonen av fågelkvitter och av solen som lyser in i rummet.
käka en frukost på altanen bestående av nygräddade våfflor med hallonsylt,
ett glas äppeljuice (frukosten dåra, inte altanen ..)
och därefter bara ligga och tjilla balle på studsmattan och bränna.
Tänk att kunna gå ut i shorts och slippa behöva tänka "hm, blir det här för kallt?"
och att inte tala om de underbara sommarkvällarna!
för min del är sommaren jävligt välkommen.


bild tagen från google.

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback