Dag 05 - Min första "riktiga" kärlek

Publicerat: 2011-01-16 01:59:58
Det är rätt onödigt att jag skriver något här, för jag tänker inte berätta vem det är.
Några vet vem det är, tror dessutom han vet det också.
Jag var så jävla kär så det gjorde ont, har aldrig i hela mitt liv varit kär förutom då, eller inte på det sättet ialf.
Och jag blev sårad rätt ordentligt. Det gjorde så jävla ont. Dock var det väl inte med mening.
Tror inte han ens hade planerat att någon av oss skulle få känslor?
Kommer ihåg kvällen då han sa "jag har inte tid för dej", fy i helvete vad jag mådde skit.
Men men, efter varje nergång kommer en uppgång. eller hur man säger.

Så, nu var den checkad! Nu kan jag fortsätta på min lista. huhu ;)


Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback