elevator n' diss

Publicerat: 2011-01-17 01:16:19
hej på er igen!

Jag vill typ inte sova? Konstigt eftersom jag är gal1 trött och
tror faktiskt att mina ögon kommer frätas sönder snart eller något.
Men eftersom läget är som det är tänkte jag att jag kunde fylla ut min
lilla blogg. Vore ju trevligt, right? Eller ni kanske föredrar left?
Haha, stackars barn .. Inte bara trött, utan dålig humor har jag också!
Men det gillar vi. Fått det från farsgubben min.

Men ja ialf, tänkte köra en "hiss och diss"
wuhu säger ni då. inte? nej okej, men jag gör det ialf.
haha, fult det låter, kör en hiss och diss.
Jag kör en RIX MORGONZOO helt enkelt!:D

orkade inte göra värsta avancerade hiss och diss bilderna,
så nu får det se ut såhär!



- sommaren! det finns inget dåligt med sommaren, förutom dödsolyckor och sådant.
men om man tänker bort sånt så är sommaren något av det bästa som existerar på våran jord.

- cyklar! Nu är det väl inte så att jag är värsta cykelälskaren som hellre cyklar till danmark istl för att
bila och sen ta färjan över. Men det är helt perfekt när man har brottom till skolan t.ex, då är man ju där
på typ 5 minuter (om man bor där jag bor alltså), och sen är det helt perfa för oss som inte
är 15 och har moppe, utan bara är 13 och luktar kiss.

- Min vän Robin! åh herregud, den här pöjken är verkligen värd en hiss. Finns nog ingen som är så omtänksam som han är. Han verkligen bryr sej om sina vänner, dock glömmer han nog bort sej själv där bland allt?
Alla är värd en vän som Robin säger jag bara. Jag är jävligt glad som har honom vid min sida!




- när Hemköp har stängt! Ni vet på helgen och det inte finns något gott hemma, och så har både
hemköp och dinx stängt. Då känner men lixom bara .. fuck.

- när man har slut på käääsh! Det är alltid när man inte har några pengar kvar som man hittar alla snygga kläder, vill gå på bio, köpa 7 kilo godis och bada i monster typ. Okej, inte så ofta jag har lust att köpa 7 kilo godis eller bada i monster, men ni fattar grejen.

- när man blir hungrig på kvällen! Det händer alltid mej. När jag lagt mej skönt och faktiskt börjar bli trött, då känner jag magen kurra lixom. DÅ. härligt. Faktiskt hungrig i denna skrivande stund.
Men icke, här ska vi inte upp i natten och trycka några mackor inte. Jag ska ju förstås grilla oxfilé och göra potatisgratäng. Det gillar vi!


nej serru,
nu ska jag väl släcka lampan och krypa till kojs.
vi hörs väl imorgon eller något liknande.
adjös!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback