Fem sanningar om Ohhlinda ..

Publicerat: 2011-01-02 20:36:16
♥ När jag var mindre och älskade Livet enligt Rosa blev jag "kär" i Foppa (Tom Ljungman), så bara för att han hejade på modo i programmet .. så gjorde jag det också!

Hade inte Tom Ljungman varit född -91 och förmodligen tyckt att jag var en desperat skitunge hade jag lätt varit gift med honom nu!

Jag vill se filmen 7X lika barn leka bäst bara för att Tom Ljungman är med i den.

♥ Jag har börjat tända på kriminella bara för att Tom Ljungman är det i Patrik 1,5 och 7X lika barn leka bäst.

Jag tänker vara i Skarpnäck hela sommaren 2011 bara för att få se honom någon gång.


Jag, Tom och en kille han spelade in en film med! aaaw, kolla hur han har armen runt mej




Kommentarer
Postat av: frida

haha, var också kär i "foppa" i livet enligt rosa när jag var liten :)


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback