men har jag kul eller?

Publicerat: 2011-01-24 22:54:37
Lovar du att vara ärlig? jafan
Du heter: Linda Petra Susanne (Alida) Löberg
Låt just nu: massa olika
Om du röker: nej
Beroende av: cola, min mobil, sällskap.
Favoritkaraktär(er) i film:
Vem behöver du mest just nu:
Vad tror folk om dig: Att jag är en kaxig fjortis tror jag :s
Stämmer det: njae, vet inte .. inget jag skulle vilja erkänna ialf :$
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: "Jag kan vissla med en iPod i munnen!" hahaha .. dålig humor.
Hur imponerar man på dig: Man ska inte visa sej allt för självsäker, men inte klaga över sej själv osv.
Brukar du skratta för dig själv? haha, ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "ja såklart det var ju eran resa ..."
Vilken är din favoritmålning? öem .. har nog ingen
Vart bor du: Björklinge
Trivs du där: Jodå, oftast
Äger du några converse: nej, inte längre
Festar du mycket: njae, kan man inte säga.
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: nej :)
Har du haft sex : angår er inte
Nästa mål i ditt liv: Att sköta mej i skolan, få bra betyg när jags lutar nian osv.
Hur svarar du i mobilen: hallå, eller hej det är Linda
Vem ringde du senast: Ludde
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jadu, antecknar inte när jag ringer folk.
Antal sömntimmar inatt: jag vet inte, inte så jätte många skulle jag tro
Sov du ensam: ja, tyvärr
Tycker du om din pappa: Jag älskar min pappa!

Brukar du komma i tid: varierar i perioder konstigt nog haha
När mår du bra: när jag är med någon som får mej att känna mej omtyckt och speciell.
När blev du fotad senast: jag vet inte, kameror dyker ju upp överallt nu för tiden hah :o
Vanligaste färg på dina kläder: vitt, svart och mörkblått tror jag
Vad tycker du om fötter: Jag har fotfobi. Det är något av det äckligaste jag vet. :s
Är du smart: ibland kommer jag med något riktigt smart, men oftast inte.
Är du aktiv i skolan: ibland, ibland inte
Vem/vilka saknar du just nu: Ludde, Filip och så några till.

Favorit dryck på morgonen: äppel eller apelsin juice, pucko eller oboy! :D
Rakar du benen: ja, känner mej äcklig annars
När brukar du gå och lägga dig: Mellan 11 och 6.
Är du blyg: Nej, om jag inte är i närheten av någon som får mej att känna mej obekväm.
Vill du hellre ha mail än brev: kollar nästan aldrig min mail längre, bara fb skit, och brev är alltid kul så ja :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag, men det håller nästan aldrig.
Har du spytt offentligt: tror inte det
Har du varit full? Faktiskt inte! :D
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka, och försöka ta reda på vad killarna tyckte om mej..;)
Använder du stjärnor eller kajal: nej, men jag gjorde förut. I stora mängder.
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj, och mina närmaste vänner.
Är du nöjd med ditt liv: Jodå, jag ska inte klaga.
Om inte, vad vill du ändra på: oj, min kropp och blabla.
Är du bortskämd: njae, inte så jätte faktiskt.



helt ointressant, men har tråkigt! har ingen att prata med nu ju :(
Så ska väl ta och sova, ska fira syster imorgon :) Godnatt!

Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback