Ny design!:D

Publicerat: 2011-01-14 19:32:53
hejhejhej alla söta jätte fina gulliga gosia mysiga bloggläsare! ojojoj.
usch, så inte jag hahaha. :D

Har ju en ny design som ni kanske ser?
[om ni inte ser, kanske du ska fundera på att skaffa glasögon eller så klickar du på F5]
Trodde jag skulle spy på den gamla, och det vore ju synd att spy ner Ragnar, min älskling!
Eller ah, min dator .. Han heter så .. Ja, det är en han .. Ragnar låter så gulligt! Och Knut, aw ..

designen ses bäst i firefox



Idag har jag varit hos Keesia, gal1 chill ja0.
Slutade direkt efter tyskan, och kommer göra det varje fredag framöver.
gal1 naiz. Eller ah, typ tjugo i ett eller något sånt.
gillas gillas gillas gillas

Just nu väntar jag på maaaat, är så galet hungrig! Inte kul!
Att bro på köttbullar, någon annan än jag som märkt hur kallt det är idag?
shiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeet.
Jag tror jag tar och gör som i trolltider och bakar solbröd och grejer.
SOMMAR KOMSIKOMSI typ.

Kollar på Konferensresan om ni ville veta det
(precis lärt mej stava konferens så var tvungen att skriva det)
Min kamera heter Herman btw. hihi, cute.

VI SES OCH VI HÖRS! PUSSINUSSIGUSSI. haha, oj.


Kommentarer

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback