Nyår blev lyckat!

Publicerat: 2011-01-01 21:58:41
hejhejhej :)

Hade ni en trevlig kväll igår? Det hade ialf jag.
Började med att jag mamma pappa och Oliwer mötte upp Ove och Maud, sedan gick vi tillsammans till Bertilssons.
Vi käkade, förrätt, varmrätt, efterätt. Sjukt gott vardet!

Sen drog jag och Ella ut med Tove och Jessie. Träffade annat folk som vi var tillsammans med vid tolv slaget och inveg 2011 tillsammans med. Härligt härligt! Onyktert folk vare haha, och det vart svinkallt efter att varit ute i snön i ett par timmar. Men vi hade kul, och det är det viktigaste, eller hur?;)

Ni får en bild, måste ju vara snäll när det är nytt år och allt. Har några videos också, men nja .. tror jag skippar dom ;)



Fick några bilder, men alla blev lika fula haha. Inte så lätt att ta kort när fingrarna är sönder frusna! (haha, skyll på det..)

2011 - nytt år, nya tag,nya händelser. Vi gör om.. och nu gör vi rätt !
taget från Toves facebook.

Kommentarer
Postat av: OHHLINDA

gör om gör rätt (:


URL: http://ohhlinda.blogg.se/ Postat den: 2011-01-04 / 00:46:00

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback