Skaffa en ny blogg kanske?

Publicerat: 2011-01-28 22:20:38
hej och hallå.
Precis hemkommen från farmor, det gillar vi!
Snart ska jag slå på en film skulle jag tro, och "knäppa en monster"
hahahahaha, gay fag.


Tror jag ska skaffa en ny blogg, varför vet jag inte men hahah ..
men det är skönt att börja om på nytt liksom, if u know how I mean?
Fast lite tråkigt ändå ..

Skrev första inlägget 2 juli 22:36 på den här bloggen,
och jag han precis ångra mej!

Men anyhow, jag har exakt ingenting att skriva om just nu.
Så tar väl typ en bloggpaus? Börjar skriva igen när jag har något bra att komma med,
och dessutom en riktigt fräääääsh design.
Då kanske jag börjar tycka om min lilla söta fina mysiga gosinosiga blogg igen.

Ha't gött gottfolk, och ja .. vi hörs om ett tag igen! :D





Kommentarer
Postat av: MEREI

- why ?!


URL: http://dajeroma.blogg.se/ Postat den: 2011-01-30 / 02:58:25
Postat av: DIN VÄN

Najj!


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback