Söndag .. kul

Publicerat: 2011-01-23 12:02:26
hej på er! :)

Vaknade vid 10 av att jag hade (har ..) jätte ont i stortån. :O
Orkade inte bry mej först och försökte somna om, det är ju söndag lixom?
Då ska man ju sova länge.
Men jag gick upp tillslut, och det gjorde (gör ..) ont även om jag inte stod på foten :s
Och den här knölen som man har brevid stortån lite längre ner på foten nivet?
Den är typ uppsvullen? Och hård. As äckligt. :s
eller nja, äckligt är det väl inte men det gör ont som tusan.
Har det inte gått över imorgon så går jag defenitivt till skolsyster.

Städade aldrig igår. Han bara duscha och sen skulle jag in till stan med pappa mamma och bror min.
Riktigt trevligt faktiskt. Älskar min familj! Konstigt? haha.
Men ialf, så jag ska ta och städa nu istl. Mitt rum är riktigt äcklig :s
fattar inte hur jag lyckas. Hittar jag inte sladden till kameran så passar pappas mobilsladd. :D
Det gillar vi!

Adjös.

Kommentarer
Postat av: Tuva

Fin blogg!! :)


URL: http://tuvasworld.blogg.se/ Postat den: 2011-01-23 / 14:59:43

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback