Svettig som fan!

Publicerat: 2011-01-21 22:30:44
hej på er!
okej, vad gör jag just nu?
jo, så jävla taggad inför träningen imorgon att jag inte kunde hålla mej
så har kört väääärsta träningspasset. Svettet rinner, så jävla äckligt!
Ska fortsätta typ en halvtimme, timme till.
Så grymt skönt säger jag bara.
Skapligt chill fredag ialf. Har fortfarande inte hittat min kamerasladd dock.

Men nej, nu ska jag dricka lite och sen köra igen.
Tror jag ska börja på dans igen faktiskt. Fast något mer ansträngande än streetdancen
jag dansat innan. visst, det är jobbigt men vill ju testa något nytt!
Så om det är någon som vill dansa med mej så är det bara att säga till!
haha, måste ju börja träna inför beach 2030. döaeh. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie bäst Lindberg

Du och jag börjar dansa pool dancing fan :p <3


URL: http://emeliefaen.blogg.se/ Postat den: 2011-01-22 / 00:15:46

/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback