Tack Evelina!

Publicerat: 2011-01-18 17:59:32
åh, kan man få bättre vänner än vad jag har?
Fick låna Evelinas photoshop, så nu har jag det igen!
Det gillar vi!
Dock är det photoshop elements 8, så jag fattar ingenting typ.
Har ju alltid använt vanliga photoshop, men jag antar att jag lär mej.
Hoppas det ialf haha.

Men, det ska hon få en länk för!
klicka här för att komma till hennes blogg. :)



Det står ju i min header att jag spelar piano och sjunger, och det är något jag verkligen tycker är kul.
Älskar att sjunga och så. Så, alltså .. Tycker ni att det vore kul om jag la upp någon video där jag
spelar piano och sjunger?:) Ni kan ju kommentera det isåfall, kanske lägger upp något utan att någon kommenterar eller så men mja.


nu blir det Vad blir det för mat .. det gillar vi! haha.
vi ses och vi hörs

Kommentarer
Postat av: @ Heddez

fin blogg ;D


URL: http://heddez.blogg.se/ Postat den: 2011-01-18 / 18:20:37
Postat av: Evelina

Du är så gullig du!:)<3

Puss

Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: härligt :)

Med mig är det bara bra!

Hur har din dag varit? :)

Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: vad bra!

Jo min dag har varit bra :)

Postat av: sjung sjung

sjung på du baraaaaa :D <3


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback