Friday night

Publicerat: 2011-03-11 23:45:00
hej på er! it's friday night, and about 15 minutes fyller Ida 16! EXTAS.
woho. eller ah, 07.07 eller vad det nu var. Hon fyller år den 12 mars ialf, grattis i förskott än sålänge.

b u s i g t

Idag har jag varit i skolan, såklart, fick 79 av 84 på engelska provet.
Blev väl nöjd, lite sur bara för att jag vet att jag kunde fått 84, för det var bara slarvfel. s u c k.

Sendan for jag till staden med min kära vännina Simone, skildes sedan och
jag tillbringade resten av tiden med min kamrat Emma. Trevlans.

Skulle köpt en väska, men väskan jag ville ha fanns inte, så jag tar
det som att jag inte var menad till att ha den väskan {j****************************!}
Provade också ett par jeans, världens skönaste jeans jag svär! Åh, blev kär direkt.
Men hade inte pengar till det {s a d f a c e}, så for hem utan dom.



Fick även med mej ett efterlängtat solpuder {min kära far hade mitt i golvet ..}
så nu är jag glad! Det gillar vi.

Just nu vill jag bara att det ska bli onsdag, för då blir det prao med Fredric.
Ska praoa på bil 3an, där både min pappa, min bror och min moster jobbar, så det blir gött.
Kommer vara på rekonden tror jag, vilket är lite skojsigt.
Sen får det gärna gå typ 2 veckor eller så, hemskt mycket gärna.

Nu ska jag bara dricka cola, kolla på film och sen sova.
Imorn blir det träääääning, älska älska älska. Längtar som tusan faktiskt.

Godnatt på er! {♥}

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det blir 8kr ! HAHAH xd


/ Namn
/ Mail-adress (bara jag som ser)
/ Blogg
Kommentar:

- Din kommentar granskas innan publicering.
- Kom ihåg att ditt IP-nummer sparas!


Spara uppgifter!
Trackback